سوالات متداول

دفترکار همراه

دوست گرامی: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا پاسخ اکثر سوالات یا ابهامات شما را در خصوص سرویس دفترکارهمراه تهیه کرده باشیم. در هر حال در صورتیکه سوال شما با خواندن مطالب زیر بدون پاسخ ماند لطفاً از هر روشی که برایتان آسان تر است با ما در ارتباط باشید:

  تلگرام   تلفن   ایمیل درخواست مشاوره


  • آیا برای راه اندازی نیاز به تجهیزات خاصی دارم؟

    خیر تنها چیزی که شما نیاز دارید حداقل یک خط تلفن ثابت یا موبایل است که تماسهای مخاطبین خود را بر روی آن دریافت نمایید.
    مابقی کار را به ما بسپارید. ما فرمی در اختیار شما قرار می دهیم و پا به پای شما فرم را تکمیل می نماییم تا همه آنچه شما روزی آرزویش را داشتید تجسم حقیقی یابد...
    فقط به ما بگویید انتظارتان از پیغام خوش آمد گویی سیستم هنگام تماس مشتری با شما چیست؟
    آیا شرایط زمانی خاصی برای فعالیت خود در نظر دارید تا پس از اتمام ساعات کاری، مخاطب شما دیگر به شما متصل نشود تا مزاحم ساعات استراحت شما گردد و صرفاً پیام صوتی خود را برای شما ارسال نماید!
    و اینکه داخلیهای سیستم تلفنی شما چه نامی داشته و به چه شماره ای انتقال یابند...

  • تفاوت دفترکارهمراه با دایورت مخابرات چیست؟

    در سرویس دایورت مخابرات، شما هیچ یک از موارد ذیل را د اختیار نخواهید داشت:
    1-برقراری شرایط زمانی پاسخگویی:
    در این حالت شما می توانید با تعیین ساعات کاری و غیرکاری، از برقراری تماس مشتری در ساعات خارج از زمان کاری جلوگیری نمایید.
    2-دریافت فکس:
    در سرویس دایورت مخابرات شما همزمان نمی توانید هم بر روی موبایل انتقال مکالمه دهید و هم فکس خود را دریافت کنید!
    3-امکان برقراری تماس با چند خط:
    در سرویس دایورت مخابرات صرفاً انتقال مکالمه به یک خط وجود دارد اما در سرویس دفتر کار همراه شما قادر خواهید بود تا چند خط مختلف را برای مشتری تنظیم نمایید تا مثلاً وقتی مشتری می خواهد با زدن کلید 1 با بخش فروش تماس برقرار نماید و این شماره مثلا موبایل همکار شما است پیام "مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد" و یا "دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است" را نخواهد شنید که در این حالت پرستیژ کاری شما نیز محفوظ خواهد ماند یا با زدن دکمه 2 و ارتباط با مدیریت، تلفن همراه شما زنگ خواهد خورد.
    4-معرفی خدمات و محصولات شما:
    در سرویس دفترکارهمراه شما با راهنمایی مشتری از وی خواهید خواست با فشردن هر یک از کلیدهای تعریف شده تلفن، اطلاعاتی در خصوص محصولات یا خدمات شما دریافت نماید در حالیکه این قابلیت در سرویس مخابرات وجود ندارد.
    5-دریافت پیام صوتی:
    در دایورت مخابرات امکان دریافت پیامهای صوتی مشتریان با فعال کردن تنظیمات موبایل امکان پذیر خواهد بود و مشتری مختار به انتخاب حالت ضبط پیام صوتی برای شما نیست مگر اینکه شما پاسخ نداده و از وی بخواهید پیام بگذارد اما در سرویس دفتر کار همراه مشتری این انتخاب را دارد که یا با مخاطب صحبت نماید یا پیام بگذارد.

  • آیا مالک دایمی شماره تلفن دفترکارهمراه خواهم بود؟

    بر اساس قوانین شرکت مخابرات ایران، مادامیکه تعرفه های اشتراک خط را  پرداخت نمایید به عنوان صاحب امتیاز خط محسوب می گردید.
    بر اساس سیاستهای فروش دفترکارهمراه، هیچ خطی که به مشترکی واگذار گردیده پس از غیرفعال شدن و عدم تمدید توسط مشترک قبلی، به فرد جدیدی واگذار نخواهد گردید و تا زمانیکه مشترک اقدام به فعالسازی مجدد ننماید مسدود خواهد ماند.

  • تا چه مدت از شماره اختصاصی خودم برخوردارهستم؟

    شماره اختصاص یافته به مشترک همانند اجاره محل دفترکار حقیقی است یعنی مادامیکه قرارداد تمدید گردد، شماره مشترک فعال خواهد بود. دفترکارهمراه در طول این مدت به هیچ عنوان شماره اختصاص یافته به مشترکان را به غیر واگذار نخواهد نمود. حتی در صورت عدم تمدید قرارداد توسط مشترک، شماره به مشترک جدید واگذار نخواهد گردید؛ که این موضوع به دو علت است:
    1-     ممکن است مشترک به دلایل نامعلوم امکان یا تمایل به تمدید فعلی قرارداد را نداشته باشد اما مایل به تمدید آن در مدت زمان کوتاهی پس از آن باشد.
    2-     مخاطبان مشترک قبلی هنوز با این شماره تماس خواهند داشت که این موضوع برای مشترک جدید جذاب نخواهد بود.

  • ضمانت تداوم واعتبار پایداری این سرویس چیست؟

    دفترکارهمراه به عنوان اولین ایجاد کننده "دفاترکارمجازی" در ایران  دارای مجوز رسمی ریسلری و فروش از شرکت پیمانیار ایرانیان (سهامی خاص، به شماره ثبت 402290 و شناسه ملی 10320526505، با نام تجاری و علامت تجاری ثبت شده در اداره ثبت علائم تجاری قوه قضاییه جهت: تبليغات، مديريت تجاري، امور اداري، تجارت، کارهاي دفتري و اداري، خدمات علمي و فناوري، تحقيق پژوهش طراحي در اين زمينه، خدمات تجزيه و تحقيقات صنعتي، طراحي و توسعه نرم‌افزار) است.
    شرکت پیمانیار ایرانیان دارای مجوز فعالیت به شماره 685/ص ت95 از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در زمینه فنآوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.
    مجموعه دفترکارهمراه مالک یک سرشماره 4 رقمی و 3 سرشماره 5 رقمی از مراکز مخابراتی شرق، شمال و غرب تهران و حدود 14000 شماره تلفن می باشد.
    سایت دفترکارهمراه (www.voffice.ir) در مرکز توسعه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران(نیز به ثبت رسیده است.
    اعتبار خدمات ما حدود 6 سال سرویس پایدار و بیش از 900 کاربر فعال می باشد.

  • تعرفه های بعدی تمدید سرویس چگونه خواهد بود؟

    قیمت ها بر اساس ارزش سرویس و هزینه ها، تعیین و مطابق با سطح عمومی قیمتها و شرایط بازار، ممکن است تغییر نماید. هدف دفترکارهمراه ارائه سرویس با کیفیت، مقرون به صرفه و رقابتی است.
    شایان ذکر است تعرفه سرویسهای دفترکارهمراه از سال 92 تاکنون هیچ تغییری نداشته و در مقاطع زمانی و شرایط مختلف تخفیفهای بسیار خوبی به مشترکین ارائه گردیده است.

     

  • تعرفه خط های اضافی جهت انتقال مکالمه چیست؟

    از آنجاییکه در سرویس دفترکارهمراه جهت برقراری سرویس انتقال مکالمه (دایورت) برای هر شماره درخواستی مشترک یک خط ثابت جهت انتقال مکالمه به همان شماره اختصاص می یابد، لذا انتقال مکالمه به اولین شماره منحصر بفرد در سرویس موجود است و برای شماره های بعدی ماهیانه 5000 تومان شارژ می گردید. مثلاً اگر شما بخواهید شماره 1 ارتباط با واحد فروش (مثلاً 09120003300(شماره 2 ارتباط با واحد مالی (مثلاً 44556688(و شماره 3 ارتباط با مدیریت (همان شماره اول: 09120003300(باشد، چون 2 شماره تلفن متفاوت در لیست انتقال تماس (دایورت) دارید، مبلغ 5000 تومان به صورت ماهیانه بایستی پرداخت نمایید.

  • نحوه پشتیبانی مشترکین سرویس به چه صورت است؟

    مشترکین می توانند از طریق مراجعه به وب سایتwww.voffice.ir  در قسمت ارتباط با ما، فرم "درخواست خدمات" را تکمیل نماید تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست ایشان رسیدگی شود.
    در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز می توانید در ساعات کاری از طریق ارتباط با کارشناسان (02147621) درخواست خود را اعلام نمایید.
    ضمناً شماره پیام کوتاه 02147621   ، شماره فکس: 25917151 (021) و آدرس پست الکترونیک: voffice.ir @ gmail.com نیز از دیگر راههای ارتباط مشترک با دفترکارهمراه است.

  • پایداری و دوام سرویس چگونه است؟

    سرویس دفترکارهمراه پیش از راه اندازی تجاری، به مدت 3 ماه به صورت آزمایشی تحت تستهای مختلف قرار گرفته و مدیریت شرکت پس از ایجاد تمهیدات لازم از قبیل: سیستم تامین برق اضطراری، سیستم های پشتیبان گیری از اطلاعات، سیستم جایگزینی سریع سرور (در صورت از کار افتادن احتمالی/عوامل غیر مترقبه) اقدام به ارائه این سرویس نموده است.
    از زمان راه اندازی این سرویس تا  اسفند 95 بیش از 2600 کاربر از خدمات این سرویس استفاده نموده اند و ضریب پایداری سرویس 99.99% بوده است.
    خاطر نشان می سازد کلیه فعالیتهای تجاری دفترکارهمراه نیز بر پایه همین زیرساخت (با شماره اختصاصی 02147621) انجام می گردد که حفظ پایداری و دوام این سرویس برای دفترکارهمراه نیز حیاتی است.

  • هزینه های انتقال مکالمه چگونه محاسبه می گردد؟

    جهت سهولت در استفاده مشترکین از سرویس، مبلغ 20.000 تومان جهت برقراری انتقال مکالمه (دایورت) بر روی تلفنهای همراه یا ثابت به عنوان ودیعه از مشترکین دریافت و به صورت روزانه گزارش از میزان کارکرد و هزینه انتقال تماس برای مشترک ارسال و مبلغ انتقال تماسها از ودیعه کسر می گردد.
    در صورت اتمام مبلغ ودیعه، از مشترک درخواست می شود تا جهت برقراری امکان انتقال مکالمه، مبلغ جدید جهت تکمیل میزان ودیعه به حساب شرکت واریز نماید.
    هزینه های انتقال مکالمه (دایورت) در بازه زمانی قرارداد، بر اساس تعرفه های روز شرکت مخابرات ایران (جهت خطوطE1 ) به اضافه مبلغ مالیات ارزش افزوده محاسبه می گردد.

  • امکان استفاده از فضای فیزیکی وجود دارد؟

    دفترکارهمراه جهت برآوردن نیاز مشترکین خود جهت دسترسی به فضای کاری حقیقی جهت برگزاری جلسات حضوری، اقدام به راه اندازی فضای کاری شیک و مجهز در بهترین نقطه تجاری غرب تهران نموده است.
    کلیه مشترکین سرویس دفترکارهمراه می توانند با فعالسازی سرویس دفترکارحضوری با تخفیف ویژه، از خدمات فضای دفتری و آدرس پستی بهره مند گردند.

  • می توانم صدای خودم را برای سانترال استفاده نمایم؟

    بلی، این موضوع از دو روش زیر امکان پذیر است:
    1- فایلهای صوتی خود را با فرمت wavیا mp3  تهیه و برای ما ارسال نمایید.
    2- با دفترکارهمراه تماس بگیرید و متن مورد نظر خود را برای همکاران ما بخوانید تا صدای مورد نظر شما ضبط و برای سرویس استفاده گردد.

  • اگر در حال مکالمه باشم نفر بعدی بوق اشغال می شنود؟

    یکی از مزیتهای ویژه این سرویس نسبت به دایورت معمولی همین مورد است. شما می توانید هنگام انجام تنظیمات دفتر کار همراه چندین شماره به عنوان ورودی تماس معرفی نمایید: مثلاً دو شماره همراه و یک شماره تلفن ثابت، هنگامی که مشتری با زدن کلید 1 قصد برقراری ارتباط با واحد فروش را داشته باشد در صورت مشغولی هر شماره، تماس به شماره بعدی منتقل گردد. ویژگیهای منحص به فردی در این حالت وجود دارد که می توانید از همکاران ما بپرسید.

     

  • می توان مانند منشی، محصولات/خدمات شرکت را معرفی کرد؟

    بله، شما می توانید با تعریف شماره های مختلف داخلی سانترال، مخاطب را برای شنیدن اطلاعات کلی و اولیه در خصوص خدمات یا محصولات و توانمندیهای خود هدایت نمایید. فراموش نکنید برای انجام این کار نیاز به صرف هیچ انرژی نخواهید داشت و مشتریان شما می توانند بارها و بارها اطلاعات محصولات یا سرویسهای شما را بدون هیچ زحمتی برای شما! گوش دهند.

     

  • برای راه اندازی سرویس، باید حضوری مراجعه کرد؟

    خیر شما می توانید از طریق فرم ثبت نام، درخواست خود را ارسال نمایید و پس از دریافت فاکتور و تصمیم نهایی برای خرید، جهت تکمیل مدارک مورد نیاز یکی از سه روش زیر را انتخاب کنید:

    1- مراجعه حضوری به شرکت

    2- ارسال توسط پیک موتوری

    3- ارسال از طریق پست پیشتاز

  • ودیعه چیست؟ آیا قابل عودت است؟

    ودیعه، همان میزان اعتبار شما جهت انتقال (دایورت) تماسهای مشتریان به موبایل یا تلفن (های) ثابت شما است.
    این ودیعه در هر زمان که قرارداد شما به پایان برسد و شما قصد تمدید مجدد سرویس را نداشته باشید پس از کسر مبالغ هزینه های دایورت، به شما عودت می گردد.

  • امکان دایورت روی چند خط مختلف وجود دارد؟

    بلی این موضوع، یکی از مهمترین ویژگیهای سرویس دفتر کار همراه است.
    با این امکان شما می توانید تماس مشتری را همزمان بر روی چند خط دریافت نمایید. مثلا مشتری با زدن کلید 1 و برقراری ارتباط با واحد فروش با تلفن موبایل شما و با زدن کلید 2 و ارتباط با مدیریت با موبایل همکار شما ارتباط برقرار خواهد نمود.
    یا مثلاً با زدن کلید 1 ابتدا موبایل شما زنگ میخورد و پس از مثلاً 5 زنگ و عدم پاسخگویی شما، به موبایل همکارر شما زنگ خواهد خورد.


گارانتی بی چون و چرا


بازگشت وجه سرویس!


اطلاعات بیشتر


با شما همراهیم تا زیرساختی حرفه ای برای کسب و کارتان در تهران فراهم نماییم

همین الان دفترکار خود را رایگان فعال نمایید

 

اگر مدارک کامل ارائه کنید حتی می توانید یک سرویس کامل یک ماهه رایگان داشته باشید ...

راه اندازی سرویس آزمایشی رایگان