شنبه 7 اسفند 1395 / Saturday 25 February 2017

سوالات متداول دفترکارحضوری:

·   در صورتیکه نتوانم از تمام 10 یا 20 ساعت در ماه سرویسم استفاده کنم آیا تعداد ساعت باقیمانده قابل انتقال به ماه بعد می باشد؟

خیر، تعداد ساعت هر دوره ماهیانه از تاریخ شروع تا یکماه بعد قابل استفاده بوده و غیرقابل انتقال به دوره بعد می باشد.

·   ساعت کاری استفاده از فضای دفتری به چه صورت است؟ 

ساعات کاری مجموعه در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 6 بعدازظهر و روزهای پنج شنبه 9 صبح الی 13 می باشد.

·   زمان هماهنگی برای استفاده از دفتر حضوری چند ساعت قبل باید باشد؟

حداقل 24 ساعت قبل؛ در صورتیکه به صورت اضطراری نیاز به برگزاری جلسه ای داشته باشید می توانید با همکاران دفتر تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن، فضای کاری شما رزرو گردد.

·   آیا هر زمان که خواسته باشم می توانم از فضای دفتری استفاده کنم؟

شما با هماهنگی تلفنی قبلی (حداقل 24 ساعت قبل) اتاق جلسات خود را رزرو می نمایید و در صورت تایید در ساعت از پیش تعیین شده فضای کاری در اختیار شما خواهد بود. فقط توجه داشته باشید در ساعات کاری مجموعه باشد!

·   آیا می توانم چندین ساعت متوالی در یک روز استفاده کنم؟

جلسات به صورت حداقل 2 ساعتی رزرو می گردند. در صورت نیاز به استفاده از فضای دفتری به صورت متوالی بیش از 3 ساعت در یک جلسه، حتما بایستی از قبل با مجموعه هماهنگ نموده و تاییدیه انجام موضوع را دریافت نمایید.

·   تا چند ساعت در یک روز می توان استفاده نمود؟

با توجه به ساعات کاری دفتر حداکثر سقف استفاده از فضای دفتری 4 ساعت در روز می باشد، که مطابق آنچه در بالا گفته شد برای استفاده بیش از 3 ساعت حتماً نیاز به هماهنگی و دریافت تایید انجام این کار دارید.

·   می توان از فضای دفتری برای چند فعالیت مختلف استفاده نمود؟

در قرارداد استفاده از فضای دفتری یک صنف کاری و فعالیت درج می گردد، لذا در صورتیکه قصد استفاده از امکانات مجموعه برای چند فعالیت مختلف را دارید حتماً بایستی قراردادهای مربوط به هر کدام را جداگانه منعقد نمایید در غیر اینصورت در صورت مشاهده تخلف از ارائه خدمات به شما جلوگیری به عمل خواهد آمد.

·   آیا در ساعاتی که برای جلسات رزرو نموده ام کل فضای دفتری در اختیار من قرار خواهد گرفت؟

خیر، مجموعه دفترکارهمراه دارای 3 اتاق با امکانات کامل اداری و مدیریتی است که در ساعات رزرو شما یکی از اتاقها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

·   آیا هنگام استفاده از فضای کاری می توانم منشی خودم را در محل مستقر نمایم؟

خیر، همکاران ما در دفترکارهمراه آماده ارائه خدمات حرفه ای اداری و پذیرایی در ساعات برگزاری جلسات شما می باشند.

·   در هنگام برگزاری جلسات چگونه پذیرایی خواهیم شد؟

همکاران ما در هنگام برگزاری جلسات شما بسته به ساعات برگزاری جلسه با نوشیدنی گرم یا سرد از شما و میهمانان شما پذیرایی خواهند نمود.

·   آیا می توانم نوع پذیرایی را خودم انتخاب نمایم؟

امکانات پذیرایی مجموعه به صورت چای یا شربت می باشند، در صورتیکه مایلید نوع پذیرایی شما متفاوت باشد می توانید موارد پذیرایی را تهیه و در اختیار همکاران ما قرار دهید تا در طول پذیرایی از آنها استفاده شود.

·   در صورتیکه ساعتی را رزرو کنم ولی نتوانم حضور پیدا کنم چه اتفاقی می افتد؟

از آنجاییکه ساعات رزرو شده صرفا جهت استفاده شما ثبت می گردد، لذا در صورت استفاده یا عدم استفاده از مدت ساعات ماهیانه شما کسر خواهد گردید.

·   آیا از آدرس پستی دفتر میتوان در اداره ثبت شرکتها یا سازمان امور اقتصادی استفاده کرد؟

از آنجاییکه برای استفاده از آدرس پستی در سازمانهای دولتی نیاز به ارائه مدرکی دال بر مالکیت شما چه به صورت سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی می باشد، پس این موضوع امکان پذیر نخواهد بود ولیکن شما می توانید با استفاده از سرویس دفترکارطلایی از آدرس پستی بر روی کارت ویزیت، سربرگ یا حتی داخل سایت خود نیز استفاده نمایید.

·   آیا میتوان برای پاسخگویی یک یا چند داخلی از منشی های دفترکارهمراه استفاده نمود؟

با توجه به تعداد بالای کاربران دفترکارهمراه و دفترکارحضوری عملا انجام این موضوع غیر ممکن و حتی در صورت عملی بودن فاقد اثربخشی لازم است چرا که پاسخگویی یک منشی به تماسهای مثلاً 20 کاربر مختلف نمی تواند نفوذ کلام یا قدرت بیان شما را هنگام پاسخگویی به مشتریان داشته باشد و صرفا با اینکار فرصت های کسب و کار شما از بین خواهند رفت شاید بتوان گفت ارزش ایجاد شده هنگام استفاده از منشی عمومی جهت پاسخگویی مخاطبان شما معادل یا حتی پایین تر از حالت عدم پاسخگویی به آنها باشد!

·   چه ضمانتی برای حفظ یا ثبات مجموعه دفترکارحضوری وجود دارد؟

دفترکارحضوری یکی از سرویسهای افزوده دفترکارهمراه می باشد که جز برندهای هولدینگ پیمانیار ایرانیان است. پیمانیار با هدف ایجاد خدمات ارزش افزوده جهت توسعه زیرساختهای کسب و کار در ایران برای اولین بار اقدام به راه اندازی سرویس دفترکارهمراه نموده است که در فاز اول موفق به دریافت مجوزهای لازم از شرکت مخابرات ایران و ایجاد ساختار ارتباطی-اطلاعاتی با بیش از 10.000 شماره تلفن ثابت در تهران گردیده است. نیاز کاربران سرویس مذکور مدیریت مجموعه را بر آن داشت تا با ایجاد فضاهای دفتری به صورت مالکیت زمانی، پاسخ مناسبی برای طیف گسترده مشترکین خویش فراهم نماید. لذا در گام اول با اجاره ملکی با سند اداری در بهترین موقعیت تجاری شهر تهران و تجهیز آن به امکانات و زیرساختهای مناسب؛ تمام تلاش خود را جهت انجام این رسالت به کار گرفته است.

·   آیا قیمت های دفترکارحضوری یا دفترکارهمراه افزایش پیدا می کند؟

مسلماً با توجه به روند صعودی نرخ تورم در کشور انکار این موضوع خلاف واقعیت خواهد بود. اما سیاستهای فروش مجموعه، بر افزایش حداقل تعرفه ها تا حد امکان می باشد.

·   هزینه انتقال مکالمات (دایورت) براساس چه تعرفه ای محاسبه میشوند؟

تعرفه محاسبه هزینه های انتقال مکالمات در سرویسهای دفترکارهمراه همان تعرفه های تعیین شده شرکت مخابرات ایران برای خطوط E1به اضافه 8 % مالیات بر ارزش افزوده می باشد. به طور مثال همراه اول دایمی (تهران) دقیقه ای 69 و ایرانسل دقیقه ای 85 تومان می باشد. تلفنهای ثابت شهرستان نیز از 25 تا 90 تومان با توجه به مسافت از تهران متغیر می باشند.

·   آیا فکس در همان لحظه ای که  مشتری می فرستد در ایمیل قابل رویت است؟

بلی، با سرویس فکس اینترنتی دفترکارهمراه همزمان با ارسال فکس دریافت شده به ایمیل (یا ایمیلهای) شما یک پیام کوتاه مبنی بر دریافت فکس برای موبایل شما ارسال می گردد.

·   انجام تغییرات در سرویس دفترکارهمراهم چگونه است؟

با مراجعه به وب سایت www.voffice.irو تکمیل فرم "درخواست خدمات" موارد مورد نیاز خود را اعلام نمایید تا همکاران بخش فنی در سریع ترین زمان ممکن تغییرات شما را (در صورت امکان پذیری) انجام دهند.

·   آیا می توانم از سیستم دفترکارهمراه بر روی خط خودم یا دفترم استفاده کنم؟

بلی، فقط کافیست شماره خود را به راحتی بر روی شماره دفترکارهمراه دایورت نمایید، با اینکار تمامی امکانات دفترکارهمراه بر روی خط شما فعال خواهند گردید به جز 10 خط ورودی همزمان!